اخیرا سرویسدهی اینمادخیلی بی کیفیت شده و بیشترمواقع لوگوقابل مشاهده نیست این همه پول میگیرید لااقلترافیک سرور تان را افزایش دهید شاهدش اینها

مسئولین محترم الان هرکسب وکاراینترنتی حداقل دو جا به صورت رایگان احراز هویت میشوند اول برای دریافت کدرهگیری مالیات در اداره مالیات و دوم به وسیله بانکها یا شرکتهای واسط پرداخت پس چه لزومی به احراز هویت اینماد هست اینمادی که الان درهفته 5 روز در سایت قابل مشاهده نیست
اینمادچرا اجازه دارد با دریافت وجه از گسب وکارها اعتبار دورغی که درواقع با اعطای نماد دو ستاره سه ستاره و بالاتر اعتبار دورغین می فروشد
این پولهای هنگفتی که ازهرکسب کار175اخذ میکند صرف جه اموری میشود با این همه دریافتی یک سرور قدرتمند نداره بخاطیر همین است با افزایش بار درسایت اینماد ها درون سایتها قابل مشاهده نیست
پلیس فتا وفوه قضائیه با وجود عدم اخذ ریالی گارامدی بسیار بیشتری در دنبال نمودن شکایت خریداران از خود بروز میدهندتا مجموعه اینماد
اینماد همان قوانین که برای ما درمقابل عدم ارائه کالا وخدمات به مشتری باید وجه دریافتی را مسترد کند درکمال وقاحت میگوید استراد وجه امکان ندارد برای چی امکان نداره؟


توجه کاربران ومسئولان و مطبوعات که تمایل به انتشار این اخبار درنشریات خود دارند بنده با ارائه تصاویر مربوط به پنل کاربر اینماد اقدام به انتشار این اخباردراین انجمن بدلیل عدم وجود جایی برای ثبت شکایت از اینماد چنین تصمیمی اتخازنمودم وحتی سایت ثبت سفارش که به نظرم تحت مدیریت اینماد هست شکایت بنده را ثبت نکرد

گزارش درخواست تمدیداینماداز طرف سایتی تجاری
چند روزگذشته درپی درخواست ملاقات یکی از کاربران فعال فروشگاهی با وی ملاقات نمودم وی شرح ماجرای تمدید اینمادخوش را برایم تعریف کرد که ابتدا نپذیرفتم سپس وقتی به پیشنهاد مالک کسب کار وارد پنل و ادامه روند درخواست متوجه صدق ادعای این فرد شدم

وی گفت اینمادمن 30خرداد منقضی میشد لذا 25خرداد درپنل اینماد وارد شدم همه چیز عادی بود و فقط درقسمت کسب کارها لینک پیش فاکتور هزینه تمدیدبه مبلغ175هزارتومان بود یکباربرای اطمینان اطلاعات خودم وکسب کارم را چک کردم با پیام احراز هویت موفق روبرو شدم(درتصویرزیر اولین جدول 25خرداد1401 میگویداحرازهویت با موفقیت انجام شد) ولذا اقدام به تراکنش هزینه کردم لحظاتی پس از تراکنش به قسمت کسب .کارمراجعه نمودم که علت عدم تمدید اینماد را مشاهده کنم دیدم گزینه احراز هویت فعال شده





زمانی که روی گزینه کلیک میکردم به صفحات مربوط به نقشه ادرس کارگاه و گزینه تایید کدپستی و تایید تلفن وارد شدم که همه اطلاعات ام تغییری نکرده و مانند دوسال قبل بود بالاخره به پشتیبانی تیکیت زدم اونم فقط پاسخ میداد شمااحراز هویت باید کنید البته هر تیکیتی دو روز زمان میبرد تا پشتیبانی پاسخ دهد حتی جون پلاک 2و3 کارگاه هردو دست ماست و درواقع یک مکان است ولی چون دو درب دارد دوپلاک دارد خواستم پلاک که2ثبت کرده بودم 2سال پیش 3را اضافه کنم شایذ این پیام احراز هویت برطرف شود ولی در صفحه مذکور جایی برای انجام تغییر نبود بالاخره دیدم نمیشود به پشتیبانی تیکیت زدم که احراز هویت نمیشه من هم از تمدید اینماد با این مشکلات منصرف شدم لطف کنید وجه واریزی بنده را به همان شماره کارت مسترد کنید با کمال تعجب پشتیبانی اینماد پیام داد امکان نداره یعنی درست قانونی که برای ما وضع کردند که اگر کالاوخدمات به هردلیل برای مشتری ارسال نشد ما باید وجه دریافتی را مسترد کنیم ولی درمورد خودشون رعایت نمی شودوی گفت من هم از خیر گرفتن این پول گذشتم من باورم نشد او یوزر پسورد پنل خوشو بهم داد گفت شاید من اشتباه کنم تو ازطرف من وارد شوو کارهای لازم انجام بده
تصاویر رسید هردو تراکنش اینماد اول درسال1399 و تراکنش جهت تمدید25خرداد 1401






وقتی وارد شدم و موارد چک کردم متوجه یک فاجعه بزرگ ذر کل سیستم اینماد شدم درست هرکدام از مواردی که اینماد برای احراز هویت یک سایت تجاری اخذمیکند ویا باید فروشندگان دارای نماد رعایت کنند را سیستم اینماد خودش نقص میکند و هیچ التزامی به رعایت ان ندارد یعنی رطب خورده ا منع خوردن رطب کند
مواردنقص قانون اینماد توسط اینماد
1-دوخط تلفن موجود در صفحه اصلی سایت یکی پس از تماس میگوید شماره ای که گرفتید اشتباه است وچند بار هم صدای ظبط شده اعلام میکرد داخلی که شماره گیری نمودید مشغول است درصورتی من شماره اصلی گرفتم نه داخلی و خط دیگر هم صئای ضبط شده خانمی راهنمایی میکند چگونه شماره ثابت خوذرا ثبت کنیم و بلافاصله قطع میشود
2-پشتیبانی افتضاح اولا تیکیت ها بیش از 48 ساعت بعد پاسخ داده میشود و پس از دریافت پاسخ هرکسی باشد متوجه عدم اشنایی ونا بلد بودن اوپراتور بنابر پاسخهای کلیشه ای واشتباهی که میدهد
3-ابتدا احراز هویت را تکمیل کنید سپس لینک پرداخت وجه را فعال کنید مانند زمان دریافت بار اول اینماد همه موارد یکی یکی انجام میشود دراخر لینک پرداخت را به شما میدهد
3-عدم استرداد وجه دریافتی درحالی که هیچ خدماتی درقبال ان ارائه نکرده و استرداد وجه را غیر ممکن میداند تصویر زیر



3-خیلی جالب است خوذ اینماد به عنوان سایت تجاری باید خودش یک اینماد برای خودش ثبت کند ولی خوشان میدانند فاقد ارزش است این را زمانی منوجه شدم دراین لینک https://complaint.ecsw.ir که برای ثبت شگایت از فروشندگان اینترنتی درنظرگرفته شده در فیلد اول باید لینک سایت دارای اینماد را وارد کنید تا پروسه شکایت ثبت شود جالب است با وارد نمودن لینک اینماد پیام خطای قرمز رنگی با مضمون این سایت فاقد اینماد است نمایش داده میشود

تصویرصفحه ثبت شکایت که میگوید لینک ثبت شده فاقد اینماد است


4- اینماداگر زیرمجموعه وزارت صنایع باشد خود مجموعه باید یک مدیر داشته باشد که حداقل مشخصات اش درون صفحه اصلی قابل مشاهده باشد



من چندبار اعلام انصراف از تمدید به پشتیبانی ارسال کردم چون مالک اینماد درست میگفت درصفحه وارد شده حتی امکان تغییر ادرس هم نبود بالاخره پس از گذشت یک هفته پشتیبانی مرا به کاتاپل نظارت راهنمایی کرد در انجا ایرداتی گرفته بود که بنده پاسخ دادم مثلا شما نمادجعل کردی گفتم وقتی نماد دارم چه لزومی به جعل داره یا ایراد گرفته بود شماره تلفنی که مشتریان بتوانند تماس بگیرد درسایت وجود ندارد پاسخ دادم مطمئنی سایت این بنده خدا را بررسی ونظارت کردی گفت بله گفتم دو شماره در هلدر یک شماره در ستون سمت راست و 5شماره در صفحه تماس با ماست دیگه کجا باید شماره قرار بدیم که پاسخ نداد و ایراد دیگر اعلام نوع فعالیت سایت مغایر با محصولات داخل سایت هست پاسخ دادم اگر مغایر بود چرا دوسال پیش شما با همین اطلاعات احراز هویت نمودید حالا پس از دوسال یا قانون اینماد عوض شده یا مسئول نظارت تغییر کرده وباید طبق سلیقه ایشان نوع فعالیت خودرا تغییر دهیم پاسخی نداد
و عدم اشراف به موارد اینجا روشن شد که نظارت کننده مدعی جعل اینماد در سایت شد پس از ارسال توضیحات من مجددسوال می کنه خوب چرا الان اینماد شما تو سایت نیست؟ دیگه نزدیک بود منفجربشم گفتم به نظرم انگار درحال تمدید هستیم و خود شما هویت فروشگاه را احراز نمیکنید


تا ایتکه اصل پاسخ بعد چند روز اومد محصولات فروشگاه شما به دلیل تخلف شامل اینماد نمیشه پاسخ دادم هر60محصول غیرقانونی هست؟ یا موردخاصی مدنظرشماست؟ تا متوجه شویم از سایت برداریم ولی پاسخ نداد ولی بعدا پیام دادمشکلات رفع شده ولی با این وجود بازم من نتونستم نماد فعال کنم



این تصویر پی از گذشت چندین روز درقسمت نظارت هویدا شد




این مالک فروشگاه بدرستی میگفت که اینماد در هفته 5روز در دسترس نیست و درسایت غیر قابل مشاهده و اون دو روز هم فقط چند ساعت دردسترس وقابل مشاهده است برای ما بود ونبودش تفاوت نداره از ادامه تماس پرهیز کن من از پولم گذشتم
ولی من با چند بار با پشتیبانی تماس گرفتم و درخواست کردم حالا که احراز هویت انجام نمیشه لااقل .جه این بنده خدا را مسترد کنید اصلا به روی خودش نیاورد